U heeft een Klacht ?

Wij doen ons uiterste best om u 100% tevreden te stellen.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

BHVsupport
Hoorn 20b
6713 KR Ede
Nederland

Tel: 0318-643203 bereikbaar op ma-vr 10-16 uur. Wij hebben een antwoordservice aan dit telefoonnummer gekoppeld.
E-mail: 
info at bhvsupport.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

In Europees verband is er een Klachtencommissie. Een eventueel geschil kan daar worden voorgelegd: http://ec.europa.eu/consumers/odr/);